14 juni 2023

I mitten av juni 2023 "försjunker" jag ..

Det här mönstret döljer solstrålarna då jag försjunker i någon tv-serie - just nu har jag "Happy Valley" som favorit. Senare i sommar "Morden i Midsomer"! Kan det vara möjligt att det är nya avsnitt? Har med stort nöje följt "Norge på längden" -finns på SVTplay - sök - svårt att hitta annars.  Åh, vilka härliga guttar.

 


Ibland försjunker jag också i skogen..  Björkstammar.... 


Det här är också naturens under som jag försjunker i, förundras över - och känner ni känslan att röra vid dessa... "sammetsfraset"

Det är nära +30 - nog fick jag värme ... varför kan det aldrig vara lagom?? Och myggen som helikoptrar.
Är ändå tacksam för att jag lever där jag lever - och att jag lever...

Egentligen skulle jag skriva och fråga om ni vet någon affär som kombinerar udda branscher!
Exempel: " Guns & Roses" som finns i Arjeplog och är alltså en jakt/vapen?affär och en blomsterhandel! (I officiella sammanhang Arjeplogs Blomsterhandel tror jag)

Nu ska jag fortsätta att  låtsas vara konstnär - roligt.  Akvarellfärgerna har äntligen kommit fram!

Lef o må och glöm inte att dricka mycket vatten.

1 kommentar:

Elisabet. sa...

Vi har ungefär samma sorts känslor. Jo, jag känner igen mig i dag. Nu ska jag dricka massor med vatten (gör jag alltid) och åka till hamnen och bjuda goda vänner på pv:s rabarberpaj med vaniljvisp.