4 februari 2023

Februari


 Så där! 

Då har jag hoppat in i februari 2023 här!

Hittade den här texten bredvid i repris - så bra att ta till sig.


Nja, vet inte hur bra det går....

OK - jag har så mycket att vara glad över. 

Ännu mera glad skulle jag bli om jag slapp vara så rädd att halka. Is, is och åter is.  Promenader på håligt snötäcke med någon slags skare. Tråkigt. Nå, jag är glad att jag kan det i alla fall... och att solen lyser STARKT. Dagarna blir längre...

Nu börjar det bli bråttom! Vintern känns plötsligt på väg att övergå i vår och jag skulle ju hinna så mycket...

Nästa vecka SKA jag sätta igång! Ska ta fram akvarell- färgerna. Vet ej hur bra det ska gå att kombinera med att VM i skidskytte startar..... 

Något lite har jag gjort veckan som gick,  städ av lådor i byrå och skåp mm  Lite i alla fall... Skönt.  Hoppas att Hjälp till liv Second Hand blir glada...

Och så ska ni unna er en semla !

Och ikväll Melodifestivalen.  Har jag sett den i drygt 60 år så......

Carpe Diem !





Inga kommentarer: