11 januari 2023

Den vita renen


 Pling! Såld på Mostphotos! Kul! Blir så glad då det är någon som hittar mina bilder och vill köpa dem till nåt - vad vet jag inte - hoppas som illustration i nån bok så att de lever kvar ett tag....

Här är det regn och snö på tvären idag! Ordentligt med vind.... Tö, tö och slask...... Luft fick jag  på sparkpromenaden - så bra!

Utforskar bloggfunktioner. Ha! Kollar på var "dom" tror att jag befinner mig - jojo,  i Australien  - försöker ändra men se det lyckades icke, spelar ingen roll .... jo, nu är jag i Sverige! I Djupdalsbod - där kan jag vara!! (Inte för att jag vet var det är - förrän jag googlat..)

------------------    Boktips!  TINA HARNESK   Folk som sår i snö    ---------

Mer swammel en annan dag........ ha det så gott det bara går........




Inga kommentarer: