20 februari 2017

Ett litet nonsensinlägg


Det är nånting med taniga björkar
man ser dem nästan som en akvarell
eller möjligen en tuschlavering





Här var det ett foto av ett Alla Hjärtans Kort    - men Google vill ej ta in det?!




Då det var Alla Hjärtans Dag fotade jag det här för Instagram
och genast fick jag ett hjärta från Japan
Förr - för länge sen - då jag hade brevvänner över hela världen
dröjde det en månad innan svaret kom från Japan.


En av mina "gamm-bilder" som  Herr Google sparat åt mig
En längtan till vår (fast bilden är höst!)
Det är paret Mandelmanns fel! 

Får vänta ett tag ..........


MEN vad var det som hände i fredags kväll  i Sverige???
OM det hade varit lördag hade jag förstått.
DÅ gick Owe Thörnqvist direkt till final!!!
Har Hr Trump missat det?

1 kommentar:

Äventyret framtiden sa...

Björkar rör om i sinnet hos oss nordbor. Så är det bara och timjanskylten i snön ger längtans längtor.
Och ja, denne Hr Trump. Man blir så trött, så trött.