24 mars 2017

Sorg



Om en vecka har begravningen varit.............. 

Första tiden i chock och sorg - han kommer väl in genom dörren snart!
Jag tog nästan en timme i taget.
Sedan är det dag för dag. Törs inte tänka framåt. Måste tvinga mig att ta en sak i taget.Inte börja grunna. Hur ska det gå? I morse då jag satte på radion spelades "Det ordnar sig" Bo Kaspers.
 ( Ja, det sa Roland ofta "Det ordnar sig" ........)

Hälsningar från en som är halv. Sköt om dig och de dina........ din andra halva kan faktiskt dö mitt i livet - i steget.


6 kommentarer:

Ina sa...

Vi tänker på Dig. Kram

Inger sa...


Förstod direkt när jag läste dina ord på Facebook att något förfärligt hänt. Fyra väldigt vackra rader som säger allt ... och jag kan bara beklaga och skicka dig varma kramar genom rymden.

Jag hoppas vi ses snart/kram Inger

Anonym sa...

Ina: Kram tillbaka
Inger; Tack och vi ses.... kram

Äventyret framtiden sa...

Styrka! Ord har jag inte på annat sätt. Önskar allt gott!

Anonym sa...

TACK!

Monet sa...

Känner så med dig. Lever själv med både oron för och vetskapen om att det kan hända mig också. Ord finns ju inte för din smärta men jag skickar från min egen sjuksäng en varm kram till dig frånProvence.