1 februari 2017

Nu är det februari!


Om mitt förra inlägg var lite dystert så - ja, jag kan meddela att det känns inte så tokigt... man vänjer sig ...

Tänk, om det kunde bli sol en dag - då skulle man få se både soluppgång och solnedgång över den här gården. De fenomenen har hittills dolts av de höga granarna...

Är glad för den lilla "udden" av skog.
(Till vänster om huset)
All skog till höger är borta - nu ser man en myr - spännande.
Har tagit massor av bilder - och filmat - kanske återkommer jag med före- och efterbilder!!


Kolla den här bilden! Något är fel. Vad är det för landskap? Jojo, damen har varit framme med alternativa fakta... Inspirerad av Mandelmans har jag beställt fröer, vallmo. Nu ser vi framåt. Och hoppas att tekniken och typsnitten är med mig nästa gång........... Lef o må. Snart är det Mars! Tjohoo!




Inga kommentarer: