10 april 2015

Lite swammel härifrån

Nåja, så illa är det inte här ....


Fotat av mig  - ibland försöker jag bli så där kreativ som jag egentligen är?!



En favorit i repris!!! Men vad hjälper detta ... man far runt ändå i våryra....
"Dagsmeja"har gjort att många sökare har hamnat på min blogg. 
Dagsmeja är det inte här - det är tidig vår.
Hoppas att det regnar snart så sista snön försvinner och det blir renare.

Är det bara jag som tycker att det är för lite svenska nyheter i radions P1 morgon?
Önskar ett program liknande SVTs Sverige idag.
Eller finns det i någon annan kanal? 
I morse undrade jag över hur det gått för de försvunna i Ammarnäs-fjällen. Icke en mening. 
"Ring P1" kan jag inte låta bli att lyssna på. P1 09.30-10.00
Högt och lågt. Och programledarna har ibland svårt att vara objektiva....
"Tankar för dagen" är också bra.
Idag var det Staffan Westerberg.
Lyssna här - Den röda kaffekannan.

Lef väl. Ha det gott!

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Å, vad jag tycker om din blogg.
Och dina tankar.
Och hela dig.

Hjortron sa...

men snälla nån - jag blir då rörd. Tack detsamma!