1 januari 2013

Nyårsdagen 2013


Hoppas att ni mår bra idag! Att ni känner er färdig att ta emot 2013!
Asch - det behöver ni inte - allt kommer till er ändå ...


Häromdagen lyste solen och - ja, då blev det att fota speglingar, skuggor och motljus ...
Det där att variera sig är helt enkelt tvunget.
Ska jag lova mig själv nåt detta år så är det att ta bort bilder!
Att inte spara hundratals liknande bilder ....
- men jag vill också spara halvknasiga bilder - en del som
är så dåliga att de är bra ......(och vem avgör det?)
De kan komma till användning!
Därför gör jag ett bildspel med dessa skuggbilder!
Inte klart ännu - men jag återkommer!

Har varit ute och klafsat  i den smältande snön i skogen.
För trist det här - den vackra vintern bara försvann!

Lef och må!

PS Naturligtvis var jag tvungen att ändra mall nu ..... riktigt bra tycker jag .....



Inga kommentarer: