16 januari 2013

Men snälla nån vad dagarna går

Tulpaner - så ljuvligt efter ha städat bort julen - (men vad suddigt ...)

Det var länge sen jag hade dom nu - lite för trånga - men som  ...hundvalpar

-"Here comes the sun ....." - jo, jag håller på med ett bildspel till den låten ...

Sparken har varit bra de dagar då det var så halt .....Känns som en förövning till rullatorn....

Om "vän av ordning" undrar så har jag  hållit mitt nyårslöfte att rensa bilder!
Inte bara de nytagna utan fann mig också sitta och rensa på min separata hårddisk.
Visst kan man slänga upp dem i det så kallade "molnet" men det räcker väl med
att spara dem så här hemmavid. Har ändå bilder som cirkulerar i cyberrymden
och överallt. Sparar också i Dropbox - det är väl nästan som "molnet"???
"Molnet" och "rymden" - nej, bäst att hålla sig på jorden ..... och jag har ju inga märkvärdiga.
Men på MOSTPHOTOS har någon köpt bilder av mig för 2,27 Euro!
Nu blinkar den här bloggen .... bäst jag trycker på publicera
så jag får iväg ett inlägg! Lef och må!
-"Here comes the sun ...."

Inga kommentarer: