5 december 2012

Så går en dag ....


och veckorna .....
och jag har liksom glömt bort bloggen .....
Nästan
Nu börjar bloggvännerna  - åtminstone EN - 
RINGA och
fråga om jag lever ....
- då är det bara att ge sig HÄN igen ... ha-ha
Har ju inget spännande att komma med!

Idag  till exempel: 

 promenad i isande vind
pulsade i snön överallt - mer har vi inte
Bakade lite enkelt.
Sedan kom våra nya bekanta - ursprungligen från Tyskland - 
 och tog adjö innan de
åker hem till Namibia
Det är en helt annan värld de varit i ett tag!
(Ser ni nån på planet dit som läser Clas Ohlson-katalogen 
så vet ni vem som skickat med den!)

Erikshjälpen - möten med människor är viktigt -
och naturligtvis hittade jag det jag skulle köpa!
Vad? Jo, nya överdrag för sofforna där vi och djuren samsas framför Teven. 
Hur skriver man TVn egentligen?? Måste kolla men ni vet vad jag menar!!!

Ja, det var det hela idag. Nästan allt.  Ha det bra!!!

Inga kommentarer: