29 oktober 2012

Allting har sin tid


"Allting har sin tid" Titel på Mats Westerfjärds fina bok .


Bilderna här är från september i norr - har sorterat dem -
 trodde inte att jag fotat så mycket!


Åh, där satt jag - den där dagen det var så fint ...
- och jag somnade! Ibland är det bara så där magiskt.

Här i Dalom vaknade vi upp till djup snö idag - men 
den håller på att slaska bort nu.
Skönt att inte behöva ut i trafiken!

Vägen här förbi har döpts om till E16! Ja, det låter nåt det!
Tyvärr har det inte nått alla trafikinformatörer som rapporterar i P4.
Konstigt. Blir förvirrande för utomsocknes trafikanter...

Nu ska jag byta mall till bloggen - kanske jag tycker det är roligare då?!
Förresten har jag knåpat och uppdaterat min hemsida
gäller fliken bildspel "Senaste" på "framsidan"och 
"Lappland" under fliken Foto.
Hemsidan är väl inte det proffsigaste men den funkar då.....



Inga kommentarer: