16 juli 2011

Himlar också


Ibland tjorvar det och ingen bild tillåts komma in och då struntar jag i att göra nåt inlägg.
Men nu funkar det!
Vill ha illustrationer till det jag lyckas skriva. Även om de inte passar.

Har varit på auktion- och loppisrunda. Utan kamera. 
Utan grejor blev jag - konstaterar att det är inte mycket mer jag behöver!
Jo, den där vackert nötta trästegen - men den blev alldeles för dyr.
För några år sedan kanske den gått för 50 kronor och nu kanske 500 ...

Igår var det hällregn och det blev kontorsdag! (Och kojdag!)
En extra genomgång av alla papir - (inkl Vita Arkivet!)
Ordinarie pensionsåldern närmar sig och med det kommer jag att bli så mycket rikare.(Hm)
Från ett håll kommer 84 kronor och på det 30% skatt. (Skratt?)
Från ett annat prel 590:-/år. (Minus skatten)
Ser fram emot definitiva beloppen och den ljusnande framtiden...


Tur att Berglins finns!



Inga kommentarer: