1 september 2010

Solrosen har slagit ut och jag har fyndat på Erikshjälpen

 - och här drämde jag till med en extra stor bild! Kommer att innebära att jag inte kan öppna min sida pga det mobila bredbandets brist på hastighet. Beror det på att jag har det hängande nere vid golvet? Måste jag skaffa en skarvsladd och hänga ut tåten genom fönstret? Men Telia påstår att jag har den hastighet jag behöver. Hur vet dom det?
Idag fyndade jag på Erikshjälpen. Singelskivor med bl a The Western Group, Thor-Erics, Larrys, Jörgen Edman  och Olle Bergman.  Jörgen Edman hade jag ju hört talas om förr men icke de andra. Dessutom Wille Toors första melodi på skiva. (Ja, de stavar hans namn så på skivan) - honom  kunde man träffa på "live" i hyllorna förut  men nu är han "ovan där" och jammar med andra spelemän.
Har alltså inget att förtälja idag heller så nu stänger jag  innan Telia kastar ut mig.

Inga kommentarer: