28 april 2010

Små funderingar


På morgonen tog jag en liten promenix och hoppades att dagen i alla fall skulle bli litet bättre än den som var igår. Hur många stjärnor som vår sol finns det i universum? Precis så känner nog många i min situation.

Lyssnade på radioprogrammet som handlade om att en del män som står inför sin pensionering inte vet hur de ska hantera en situation som håller på att gå rejält överstyr. Det vore bättre att forska mer i hur konflikter mellan olika grupper faktiskt uppstår, men skrattar bäst som skrattar sist och alla får väl punsch någon gång.

Varje gång jag bestämmer mig för att sluta skriva så kommer jag på mig själv med att gå och fundera på olika saker som jag bara måste skriva om, men livet går vidare i alla fall.



Ha! Det var "bara på skoj"!
Läs via länken här tips för oss som
har svårt att skriva, att komma igång. Färdiga blogginlägg!!


Inga kommentarer: