20 februari 2010

Nu är jag i velodromsvängen


Ja, just nu Super-G. Jo, det är mycket OS nu! Vilken dramatik det varit!
Och den fortsätter !
Uppdatering - om nån mot all förmodan vill veta -
Öroneländet: Suset är svagare och dunket och skvalpet har tynat bort! Härligt!
Erikshjälpen: Nä, det blev inget ideellt arbete där.
På månadsmötet fick vi deras lilla röda policy-bok och vid genomgång
framgick att
man inte får sälja t ex på Tradera.
Och jag drygar ut pensionen genom att sälja mina samlade grejor där ... så blev det.

Just nu säljer jag ur WWF s serie "Levande vatten" fiskar fr Kosta/Boda o Reijmyre
Böcker: Har läst den lättlästa och lättglömda och omtalade "Postcards killers"
Liza Marklund och James Patterson, ja, vad säger man.
Det var liksom bara ben, köttet på benen saknades.
Då var "Matthandlare Olssons död" Karin Wahlberg bättre!
Hennes hemsida är här.
Och just nu läser jag "Alfahannen" Katarina Wennstam - läsvärd!
Nu mot OS! Ha det gott!


Inga kommentarer: