15 augusti 2009

Katten och annat

Känns denna katt igen? Just nu läser jag och snyftar ...
Katt & bibliotek i samma bok - det är ju nästan mer än vad jag tål ...
"Bibliotekskatten Dewey" av Vicki Myron.
Roligt att läsa om bibliotekets utveckling, ja, annat också förstås, annars hade nog boken blivit för tunn (i dubbel bemärkelse).
"Regndroppspaviljongen" - ja, det är infarten till min "lustträdgård" - fast just nu kanske den borde heta nåt med "ösregn" - inte en dag utan regn! I natt var det bara ett par plusgrader! Hösten kom alldeles för snabbt!
Städar bland alla bilder jag tagit - man behöver inte spara alla bilder! Behöver inte 364 bilder på rosor ....... behöver och behöver ... jag behöver väl egentligen inte så många bilder men ...tror ju att då vinterstormen gnyr ska jag minnas hur vacker sommaren var ....
var den?


Inga kommentarer: