5 augusti 2008

Ljuvligt



Häromdagen var det besök här på gårn
-det fotades och det kan bli nåt för Pralin ... (ja, jösses Amalia!) jag är glad för den minsta lilla bild! Kanske till våren då inspiration inför vårens pyssel och planteringar aldrig räcker till?
Efteråt fick jag naturligtvis mer inspiration och byggde nästan om altanen, bort med bänken och den gamla stolen fick komma ut! (Där kommer det att skyltas om!) Jag fotar ej så bra som Pralin-damen så det syns inte att det som inramar ananassalvian är ett gammalt fönster - men det syns att krassen kommer och kramar ramen!
Ljuvligt var också besöket på ÅVC, återvinningscentralen! Vilken lycka och känsla! Bort, bort, bort med massor av grejor som bara stått och givit dålig energi -
skulle väl feng shui-experterna säga ....
Ljuvligt - fortfarande känns sviterna efter Mamma Mia-filmen! Den var så härlig, positiv, färgrik - ja, en riktig vitamininjektion! Och så är jag glad att då jag hör "Dancing Queen" härnäst ska jag inte förknippa den med Silvia! Är botad! Nu vet jag att den är för alla oss! I alla åldrar!!!

Inga kommentarer: