25 februari 2008

Min måndag


Läste ut Moa Herngrens "Det är bara bra, tack" (-"nej, nej"ville jag säga hela tiden")
Funderar över höga- för mig - besökssiffror på min Expressenblogg
(kan det vara Violen?)
Målade av hjärtans lust
(en gatubild, som ett pussel - och alldeles eljest ... Roligt!)
Gjorde en affisch, använde Draw ffg
(blir den godkänd?)
Folk köper Glucosamin på Granngården! (räknar bara om måtten - 600 kg häst motsvarar?)
Alla mår dåligt då Juha V blir fri ...
(man kan inte glömma och förlåta allt)
Mail från pinnacle-supporten - de är trevliga! Han kallade mig "sir" (!) och var "honest" - de tänker nog ej fixa så deras Dazzle passar med Vista ...Jag får ge upp "VHS till Dvd" tills vidare - fast jag tror deras Studio 11 (?) kan vara något - men det kostar - jag får vänta på att tekniken går framåt - och jag behöver ju ej vänta så länge då - det går fort!
Beställde stora vykort från VistaPrint - de är OK trots "1000 mail per vecka" med "storartade" erbjudanden".Att se ens "verk" i tryck är nåt extra ... Liksom att vara med i fotoutställningen som började idag. Alltid en press, vilka ska med och "den här gången ska jag ha SNYGGA enhetliga passepartouer och motiv som hör ihop" - pyttsan, det blev som vanligt - lite rörigt!
Nå, nästa gång ...
Bilden är från i somras, en grannes uteplats. En härlig stund i grönskan och berättelser från förr.
Idag fladdrade tvätten i vinden. Snön har smält och nästan bara is återstår.
I morgon bokrea - som går rätt obemärkt förbi, annat var det "då det begav sig", på LundeQ i Uppsala. Ska iaf köpa Linda Olssons "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" - den vill jag äga!

Inga kommentarer: