30 december 2007

Ordning och reda


Ibland är det ingen ordning på mina papper!
Men nu har jag sorterat och stått i och gjort nya pärmar inför nya året
Pärmar och pärmar ... det räcker visst med två till vardags - och så någon Viktig och så förpassas resten till Arkiv i förråd ...
OCH så har jag ett "schema" så jag ser vad som väntas i vilken månad.
(Jag vill inte kalla det budget!) NU ska jag hålla koll så elräkningen kommer!
(Det gjorde den ju inte 2007 förrän man påminde dem ...)
Fotot av pärmarna är google-foto och antagligen reklam från pärmtillverkaren.
Idag låång promenad men stegräknaren markerade bara 569 steg. De där räknarna kan man inte lita på! Idag var det bara glädje att gå, inte halt och ingen seghet - ..."jag är så glad att jag kan gå" sjöng det!
Tacksam för de till synes små tingen ska man vara!

Inga kommentarer: