Böcker ...

4 november 2007

Underliga drömmar




Drömde i natt att ett djur trampade på mitt huvud - jag funderade länge - och så småningom

kom jag på det! Det var en älg!!!

Men det var katten Majsan!
Ja, ni har väl inte drömt nåt så dumt?!
Tryck på bilden så får du hjälp att rengöra skärmen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!