Böcker ...

4 november 2007

Lavskrika

Mer om lavskrikan eller kuoksiken, kan du läsa i Ingelas skrivbok som jag har länkat till.
http://kuoksik.blogspot.com/

Är lite nöjd med den här bilden! Det blev bara en för sen tog batterierna slut! Typiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!