Böcker ...

5 december 2011

Hemma hos - här

Nu har jag börjat göra säsongens julkort! Roligt att pyssla! Skriver sen med guldpenna en hälsning.

Att göra och fota ett gammaldags stilleben - rofyllt och mysigt.

Nallen mår gott i korgstolen - nä, han är ingen gammal klenod - från Erikshjälpen förra veckan ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!