Böcker ...

20 november 2011

åldersdiskriminering

Då och då ska jag delta i undersökningar om ditt och datt.
Har någon gång i tiden anmält mig till någon sådan sajt som handhaver detta och jag får tom betalt!
Idag var det dags igen och efter att ha angivit födelseår så kom frågan om min ålder upp igen.
DÅ! Då slarvade jag över tangenterna och angav "85" - nej, då var jag plötsligt inte aktuell i deras undersökning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!