Böcker ...

24 augusti 2011

Norra Bohuslän


Så skönt att vila ögonen på något eljest .... att känna av en helt annan miljö  
- annorlunda - bara några timmar hemifrån!
Trehundrafyra bilder att begrunda ....
- återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!