Har ni drabbats av kinesiska tecken som kommentar på blogginlägg??
Är det något virus eller?????
Datorn är sig inte lik längre ...
Svårstartad t ex
men det kanske är nåt annat än virus...
Är det något virus eller?????
Datorn är sig inte lik längre ...
Svårstartad t ex
men det kanske är nåt annat än virus...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!