Böcker ...

3 juni 2010

Kinesiska kommentarer

Har ni drabbats av kinesiska tecken som kommentar på blogginlägg??
Är det något virus eller?????
Datorn är sig inte lik längre ...
Svårstartad t ex
men det kanske är nåt annat än virus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!