Böcker ...

9 maj 2010

Vågskvalp i P1 Tips för er som vaknar i vargtimmen

Då mina öron ännu envisas med att brusa och susa
är det svårt att somna om om jag vaknar på natten.
I natt hade jag lurar med inbyggd radio i beredskap
- döm om min förvåning då jag förflyttades till en strand!
Vågskvalp! Här kan ni lyssna!
Fick dra ner volymen rejält för att inte drunkna -
men vad skönt jag somnade om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!