Här har jag tagit för mig av smörgåsbordet - lunchen!
Desserten på den fantastiska middagen! Klicka på bilderna! Ja, de här dagarna är verkligen minnesvärda, sköna, trevliga, lärorika, inspirerande ... här kan ni läsa vad Dalademokraten skrev om seminariet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!