Böcker ...

16 april 2010

Rapport från jultulpanerna del fyra


Tulpanerna jag satte i slutet av oktober blommar fortfarande -
men på sista versen.
Satte massor i en zinkbalja ute i verkstans fönster.
Där har de stått och
varit vackra halva vintern! En del får följa med in och fotas ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!