Böcker ...
(Flytta till ...)
X
XX
▼
16 april 2010
Rapport från jultulpanerna del fyra
Tulpanerna jag satte i slutet av oktober blommar fortfarande -
men på sista versen.
Satte massor i en zinkbalja ute i verkstans fönster.
Där har de stått och
varit vackra halva vintern! En del får följa med in och fotas ...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!