Böcker ...

25 april 2010

21 april


En optimist hade tagit fram utefikamöblerna ....


Så här såg det ut i onsdagsmorse. Aprilväder!
Inslaget nedanför - och ovanför - är nutid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!