Böcker ...

30 mars 2010

Livstecken

Klicka på bilden!
Tittut! Den här krabaten fotade jag idag!
Han (?) snurrade runt tallen och "skällde" på mig -
naturligtvis - jag störde honom i maten.
Annars råder Bloggtorka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!