Böcker ...
(Flytta till ...)
X
XX
▼
11 december 2007
Julkort
NU så har jag haft en pysseldag!
Har tillverkat julkort på "löpande band"!
Hann ta en långpromenad också - då jag gick ut var det rosa dutt-moln
och så kom jag hem i den blå skymningen ...
Visst är det underbart!
Det var som att vandra i ett julkort -
dunig nysnö ...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!