Böcker ...

23 december 2007

Enbärsdricka

Julmaten? Nä, men en del av juldrycken! Det slår mig nu att man säger Enbärsdricka fast det för det mesta inte är ett enda bär med - Enrisdricka... tja...hur som helst gott blev det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!