Böcker ...

18 november 2007

Hotmail-trubbel


Det går inte att skicka mail i Hotmail ikväll!

Typiskt ...

Speciellt då mina Tradera-auktioner går ut

Outlook vikarierar

och fungerar

Tänk vad man är beroende ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!