
Från nyhetsportalen och NordNytt ikväll.
Patientlarmet slutade fungera på intensiven på Kiruna lasarett!
DÅ kom den kreativa personalen på att de svårt sjuka patienterna fick grytlock att skramla med ! Ja, hur var det man sa, jo "nöden är uppfinningarnas moder"!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!