Blev glad över att få en hälsning i radion i eftermiddags! Och glad över att man numera kan lyssna på radion "i efterskott" - annars hade jag inte vetat vem/vilka som hälsat! För jag hörde ju inte förrän mitt namn nämndes! OCH så spelades följande underfundiga och underbara låt:
http://www.youtube.com/watch?v=HI8Ii5pbx5o
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för att du tog dig tid att skriva!
Jag blir så glad!