17 november 2015

Fototävling




I söndags blev jag rejält överraskad!!! Fann mig plötsligt stå som segrare i Gagnefs fotoklubbs
anordnade Dalarnas Digitalsalong !
Se mer här på deras hemsida:

Jury var ingen annan än Jakob Dahlström, kolla:





Till höger: nr 3, 1 och 2a i bildspelsklassen


Här är en variant på det jag skickade in -fick ju förkorta det jag skulle tävla med.
Juryns motivering:

"Att återvända men ändå vara så närvarande i tid och rum gör det här bildspelet till ett mästerverk"






Och inte nog med detta - fick med denna bild på plats 18.

Juryns motivering:
"Symbolvärdet i denna bild. Det finns så mycket att läsa in att jag inte kan sluta fundera."
Och dessutom två visade - finns att se på Gagnefs fotoklubbs hemsida.

Ja, vilken dag!





3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Grattis Solveig! jag förstår att du vann .., du har verkligen öga för bilder och för mycket annat också!

Ina sa...

Grattis!!! fantastiska bilder.
Kramisar från Värmland

Hjortron sa...

Tack snälla ni! Ni tar också fantastiska bilder!

Kram