15 februari 2015

Lite av varje en söndag i februari



Idag var det en riktig sportsöndag!Jag var tvungen varva det med att kasta mig ut på spark emellanåt. Man "tyar" inte hur mycket som helst - fast jag bara såg längdskidor och skidskytte.

Och jag gladdes med Charlotte Kalla!



Om ni kollar på länken här
så kan man se hur länge jag följt Charlotte Kalla i skidspåren .........
Tänk så länge hon hållit på nu!
Hade också en intervju med Kalla från april 2006 - men den länken fanns ej kvar.


Att jag lade ner den där bloggadressen var för att det kom in så ohyggligt mycket reklam!
Och bloggandet via Expressen - före 2006 -  försvann automatiskt - de tog bort alla "privata".



Varje dag kommer den här killen och tre kompisar (mor och systrar??)
och får lite extra förtäring. Helst surdegsbröd ska det vara.


Naturligtvis spanar My på dem - det är hon som är vakthund. Tror hon.


I som här inträden , låten icke allt edert hopp fara!

Hos Anna tandläkare finns den här tavlan! Bra eller hur?
Bara ljuvligt (nåja) besök hos henne - inga hål och bara skön tandstensborttagning.
(Observera - jag tycker det är skönt!!)
De fruktansvärda besöken hos tandläkare på 50/60-talet är ett minne blott. 
Nej, inte alls - den tortyr de tyska tandläkarna gav  - de minnena försvinner inte.
Nej, det var inte bättre förr.......

Inga kommentarer: