16 oktober 2012

Höstkänsla - lite julfeeling


Vägen ner till älven slutar i - sol??
(Den här bilden togs i slutet av oktober förra året)
Ingen snö här ännu!

Annars då?
Värst vad dagarna rullar på - eller är det jag som blivit för långsam ...
Vill hinna så mycket. Nu vill jag helst göra nåt med händerna,
pyssla, måla - ja, och så det vanliga plocket ....
Känns som datorn och kameran kommer i andra hand.
Igår vaktade jag en konstutställning 
det var den här
och inspirationen bara flödade  .......

Så kom senaste numret av Isabellas -
och genast ska ljuslyktorna ut och höstarrangemang göras!

Och biblioteksbesök förstås - nu har jag roliga böcker på gång:
Vad sägs om dessa titlar:
Så länge jag minns (Petra Holst), Rosengädda nästa (Emma Hamberg)
Sonjas sista vilja (Åsa Hellberg) och Kura skymning (Josefin Roos)!

Nu ska jag skriva julkort!!! Nä, jag skojar bara .....

Inga kommentarer: