27 december 2010

Gammalt i repris

Den vita renen - i hypnos - nära Inas Pradis

My i ungdomens dagar

Ja, så här ser det ut denna vinter


Två favoriter i repris. Måste googla och se om Hans Bloms roligheter fortfarande finns.
Inte för att jag riktigt minns när jag startade "min dagbok på nätet." - kan ju se efter förstås.
Officiellt 2006 men jag skrev i smyg året innan. Nu lider jag för det mesta av s k "bloggtorka".
Få se om kreativiteten återkommer 2011? 
Har skrivit vanlig dagbok sedan mer än 50 år .... har 60-talet i en låda bredvid mig. 25/4 1962 var jag till tandläkaren, det kostade 6 kronor. -"Det var jobbigt att skida över sjön men det gick" -
Ja, herreminje, det var då det. Kanske jag ska skriva av delar av mina dagböcker då jag saknar inspiration? De som är intresserade av 60-talets topplistor, radioprogram och sånt -ja, dom kan det vara nåt för!
Av någon underlig anledning finns också många sportresultat, främst fotboll. Fotboll som är så tråkigt.

Inga kommentarer: