23 oktober 2008

Hit & dit

Den här bilden har jag snott från Elisabeths blogg - tack för en bra idé!

Dagen började med att jag försov mig! Hade för en gångs klockan på tidig ringning
för redan (!) 07.30 skulle jag infinna mig hos tandhygienisten Anneli.
Men jag måste ha stängt av klockan ...
Men med två minuter tillgodo var jag där, en skön stund följde (jomenvisst!) men hennes stressfaktor, datorn, ville inte "gå igång" så det blev en ny tid om ett par veckor.

Besök i Insjön och hos Små Glädjen-butiken,
trevligt att träffa en bloggerska!
I butiken intill behövde jag tydligen en tröja,
där damen, med ursprung i Piteå, visade ett under av tålmodighet då jag
provade igenom hela sortimentet...
Jo, det blev en tröja!
Vid Hjultorget finns också Gripsholm, där är det alltid lockande !
-"Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter ..."
I morgon tar jag nya tag!
Ha det gott!




Inga kommentarer: