5 juli 2008

Skrot & glädje


Ibland vill jag skicka datorn tillsammans med skrotet ovan
-till skroten... fast skrotet ovan är vackrare!
Windows Vista är ej att rekommendera !
(Får fortfarande inte in Flash ... tips emottas)
För övrigt en mycket trevlig dag!
Satt där ensam med kaffe och loppisfynd och in kommer
Inger! Härligt glad och positiv!
Efter loppiset och kaffet fick jag visa "oasen mitt i skogen"!
Sedan ägnade jag två timmar åt uthusstädning!
Lyssnade under tiden på Sommar med Jonas Wahlström
som var så rolig, trevlig - och ibland lite vass - ett mycket underhållande program!
Sedan kom andra avsnittet i radioteaterns Kalla mig Prinsessa - oj, den verkar så spännande så den måste jag höra fortsättningen på, fyra avsnitt är det. Författare Sara Blaedel.
Radioteater är det något särskilt med ...
Sen då? Massor med god mat! Tillsammans med Kinesen!
Mankells nya är verkligen suverän, "ska man bara läsa en ny thriller i sommar - så ska man läsa denna!"
Om det var arbetet eller all mat så blev det i alla fall så att jag somnade - trots Kinesen!
Luftombytet? Efter en kopp kokkaffe så har jag kvicknat till så till den milda grad att jag orkar skriva ett så här långt inlägg .....

Inga kommentarer: