1 oktober 2007

Kontakter


Igår träffade jag
en tjej som läst min blogg!
Vad snopen jag blev och
lite förskräckt
Vad hade hon läst?
Vad hade jag skrivit?
"Vad modig du är" sa hon
Lite stolt blev jag
över mitt
schwamlande ....
Nu ska jag på månadssmöte i
fotoklubben
Den här bilden tar jag med
och tävlar i klassen sv/v.
PS Upptäcker att jag som "panscho" måste skaffa mig en klocka ... (dvs leta en genom att gräva i min låda med smycken o d) - på jobbet hade jag alltid en på väggen och så den i bilen förstås.
Så dax nu ... nå, jag får väl kolla tiden i kameran tills vidare. Krångligt?
Ja, så här är det att ha gått på låångsemester. SKÖNT!
PS igen OM någon - mot all förmodan - undrar över mina korta textrader däruppe så blev det bara så - jag skrev ju bredvid bilden - och så hamnade texten under i alla fall!

Inga kommentarer: