23 juni 2007

Tillbaka vid datorn





Så är man tillbaka! I den djupa grönskan - naturen hade tagit över! Bedövande dofter av syrener och jag vet inte allt. Blommande blommor av allehanda slag. En räv kom springande och såg förvånad på mig - ungefär som om jag gjorde intrång på hans revir ... vilket jag gjorde?
Små "lurviga" skatungar överallt ... ja, tur för dem att vi kom hem! (Räven?!)
Tillbaka från miljarder mygg och en något kargare natur - men skön ... och så riktig ...
Bilden ovan är från en promenad längs vägen då renarnas siesta stördes av oss.
Bilden under ljuger en del - zoomade rejält - men det var vyn då vi vittjade näten en morgon.
Nu ska jag prova att lägga in fler bilder - lyckades ha bort en del ... kunde inte ens publicera vad jag skrivit ... man glömmer fort! Provar igen! Och provar igen ....

Inga kommentarer: